söndag 28 februari 2010

JJJJJIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIII GLOBEN NÄSTA











Alltså, jag är alldeles för gammal för sånt här, tanten kan ju tvärdö. Spänningen var oooollllllliiidddliiiiggggg. Tänk! jag var till och med varm näst intill svettig. Peter, med sin "Hollow" var utan tvekan årets i särklass bästa bidrag och gick direkt till Globen . Den 13 mars så avgörs det vem som får representera Sverige i Telenor Arena i Oslo den 29/maj. Huva så spännande! Jag har nog inte hämtat mej ännu, men ändå på något sätt så fick jag en helt ny energi i det gamla skrället, som när man sätter ett helt nyladdat batteri i en gammal bil, lite gocart.

Jag är så lycklig över att Peter äntligen fått revansch från sist han deltog 1990 med "En sensation" och blev sågad jäms med fotknölarna. Nu exakt 20 år senare så står han där med en biljett till finalen tom. WOW!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar