söndag 7 februari 2010

OTRÄNAD!




Igårkväll var jag bjuden på middag tillsammans med ännu en till "tjej", så där satt vi tre och käkade en utsökt mat som var Vietnamesisk wok som dessutom var vegetarisk och till desert fick vi friterade bananer med vaniljglass, mycket gott och lättsamt. Rött och vitt vin samt öl serverades till maten för den som ville.

Det var ju första deltävlingen på melodifestivalen igårkväll och den sändes ju från Örnsköldsvik
Sofia hade ju begett sig dit med två stycken assistenter och jag hade ju trott att vi också skulle sitta och se på tv:n, men ack vad jag bedrog mej, vi satte inte ens på apparaten och som enda underhållning på mycket svag volym hördes Totta Näslund sjungandes..... Vi satt hela kvällen vid middagsbordet och pratade, skrattade och grät med varandra. Jag hade ju en rätt så rejäl "bomb" som jag släppte. Det var just då jag insåg att jag nog har isolerat mej den senaste tiden. Jag har bara vistats på jobbet och här hemma de sista månaderna sedan "allt hände".

2 kommentarer:

  1. Härligt mer god mat och dryck och fina vänner! Medlodifestivalen såg du ju idag så ingen skada skedd..
    Mycke trevligare att få lyssna på Totta, han är jättemysig!
    Bomben var sååå nyttig att du släppte! Du får bekräftele hela tiden på att du gör rätt och du måste stärka dig oerhört!! Framför allt försök att se saker och ting på ett annorlunda sätt...
    TÄNK possitivt, de gör att du framför allt känner FRAMTID, frisk luft, och nytänkande!!! Det är bara DU som kan förändra och se till att DU mår bra! Ingen annan kan göra den tjänsen till dig...i annat fall blir den osann...
    Ge bra vibbar till dig själ och andra, de kommer att visa sig i längde...jag lovar
    Älskar dig!
    puss

    SvaraRadera
  2. Du har en award att hämta hos mig.

    http://mimmiumea.blogg.se

    SvaraRadera