måndag 15 september 2014

BLACK MONDAY!


Nämen allvarligt! I natt blev SD Sveriges tredje största parti. Därför utlyser vi en sorgedag för Sverige idag, med att klä sig helt i svart, från topp till tå.

Så nu ligger jag här i min svarta soffa, i min svarta myspysdress och för att inte försvinna helt och håller och tappa bort mig själv, så fick det bli vita prickar på sockarna.
Den här ställningen passar mig alldeles utmärkt medan förkylningen ska bestämma sig hur pass allvarligt den tänker utveckla sig.

Det var en tuff söndag, men i dag är en ny dag. I dag börjar vi om. Solen skiner och Sverige förtjänar mer. Upp med hakan. Vi är många fler. Vi kan bättre. Vi har fyra år på oss. Låt oss visa omvärlden varför Sverige inte är ett land bland alla andra. Tillsammans är vi oslagbara. Nu kör vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar