onsdag 17 september 2014

HUR KUL SOM HELST!



Den enda levande varelsen jag träffat de senaste dagarna och allt på grund av förkylningshelvetet som gjort att jag känner en viss samhörighet med den här snigeln som bär sitt hem på ryggen.

Den här lilla sötnosen har parkerar inne på min balkong!

Idag fick jag förresten en ny kallelse till hjärtkliniken Karolinska Universitetssjukhuset i Huddinge för att göra en högersidig hjärtkatetrisering.
Onsdag 22 oktober, kl. 10:00.
Jag ljuger om jag säger att jag längtar, men är samtidigt glad att det blev kl. 10:00 och inte 08:00 som den första tiden var, vilket hade inneburit att jag måste resa hemifrån redan 06:00.
Med tanke på restid och avstånd till sjukhuset, skulle man kunna tro att jag bor i norrlands inland.

Det var nog en mening ändå med att jag avbokade den första tiden, nu till den 22/9, jag menar, jag är ju förkyld, det är ju nog jobbigt ändå att ligga där på undersökningsbordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar