måndag 15 september 2014

HÖSTFÖRKYLNING!


Vilken tajming, nästan på dagen en vecka innan jag ska åka upp till Umeå och hämta Sofia, som förövrigt också blev förkyld i går!
Så nu hoppas vi att han där uppe, alltså Erik, vår skyddsängel, fixar så att vi hinner bli lagom pigga innan dess.

Jag kände redan igår kväll under valvakan att det inte stod riktigt rätt till i näsa-hals regionen, lite sådär småsvidigt och allmänt olustigt, men tänkte att det är säkert bara inbillning och borta i morgon.
NIX!

Men till min lättnad hittar jag ett fullgott husapotek här hemma, så jag klarar mig säkert bra den här konvalescensveckan!
Sist jag var förkyld var i februari -13, så jag har trots allt klarat mig riktigt bra med tanke på mitt dåliga immunförsvar på grund av sklerodermin!
Bra där gunsan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar