torsdag 20 november 2014

RUGGUGGLAN GUNSAN



Men precis som väntat efter min influensavaccination häromdan!
Feberkänsla och influensaliknande symtom!
Och nu kan jag väl ändå passa på att klaga över ett annat fenomen som uppstått, troligast ett tecken på skov, nu igen och inte helt oväntat, men jag hade glömt bort att, "det lär nog komma ett bakslag", som alltid.
Mina redan ickeläppar, slemhinnor, tunga och svalg, jag troligast hela jävla vägen ner i magen, är otroligt ansträngda, torra och röda. " Det känns som att det ryker ur mun, ögon och öron!
Och nu är det läge att blunda, visualisera och så ser du ett glödande missfoster, gunsan!
Jag tål ingen som helst krydda i munnen, får halsbränna av allt jag dricker, till och med väl utspädd Tranbärsdryck, som i vanliga fall brukar vara det enda som är något så när skonsamt och har tydligen ett bra PH-värde för mina slemhinnor. Vatten är inte att tänka på, ungefär så är det!

Nu har jag klagat klart för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar