måndag 23 mars 2015

FAHL I SAMTAL!



Äntligen var det då dags att fylla på lite PAJ, om ändock bara en pyttliten portion!
Abstinensen började bli alltför påtaglig och när det var nästan på upphällningen, ja då uppenbarades det här på ticnet.com för en månad sedan.
I kväll var det slutväntat och jag begav in till den stora staden!
Jag hade för säkerhetsskull kollat in på googlemap så att jag skulle hitta dit och det gick alldeles utmärkt, som den stigfinnare jag är, eller beslutsamma Peter Jöback-fan jag är.
Utanför teatern mötte jag några liksinnade gamla bekanta, där stod vi i snålblåsten en dryg halvtimma innan vi blev insläppta en halvtimma före samtalet början, ner till den lilla mysiga teatersalongen.

80 platser, fullbokat, och som vanligt var männen underrepresenterade, typ 75 kvinnor och 5 män.
Alltid samma sak, Peter är en verklig kvinnomagnet! Märkligt med tanke på hans val av livspartner, eller kanske just därför. Är vi kvinnor mer liberala i frågor vad gällande HBTQ och dylikt, eller finns det såååå mycket smygbögar där ute som inte vågar "komma ut" på ett samtal med Peter och Fahl???
Bara en tanke!
Nå, nog om det!

En skön och avslappnad Peter som ödmjukt, som alltid, och generöst svarade på Hannas frågor och berättade om sitt liv från A till Ö.


http://podcast.dn.se/fahlisamtal/

Ett mycket trevligt sätt att tillbringa en timma, en helt vanlig måndag i slutet av mars månad.
Och äntligen fick jag den där efterlängtade KRAMEN! (ett år, en vecka och en dag sedan) PHU!!!
Så i kväll blev det en försiktig kattvätt!
Nu kan jag sov gott!
Älskar dig Peter, jag glömde att säga det, fast det vet du ju redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar