fredag 20 mars 2015

VÅRDAGJÄMNINGEN!


Ja kära nån, som väntat, mulet, smådugg och äntligen en dag när jag med gott samvete kan hålla mig inne och göra lite nytta!
För hur kul är det att jaga dammråttor medan solen skiner på en klarblå himmel? Inte ett dugg!

Idag skulle det ju dessutom vara solförmörkelse över hela landet, men här låg ju solen väl inbäddad i moln och regn. Okej, ändå var jag tvungen att skynda ut med dubbla solglasögon och en gammal CD-skiva, alltså naturligtvis inte en Peter Jöback-CD med risk för repor, utan en "Absolut Music" från 2007, tror faktiskt att den kommer från Eriks skivsamling som jag valde att ta med mig i min flytt. 2007 var ett år som betyder något speciellt för mig.
Nu börjar jag tappa tråden verkar det som, eller?
Nädå!

Där stod jag, högt uppe på en vändplan där inga träd skymde himlen, men nix, jag hann bara se solen för någon sekund och vips var den borta igen!
Nästa utmaning för dagen blev en date med min dammsugare och dammtrasa, så välbehövligt och kanske ganska gott ändå. Herre, nämen va säger jag? Qvinna över min borg menar jag ju!


Iförd olika sockor, #rockasockorna och något vitt #bärnågotvitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar