söndag 22 mars 2015

IDAG BLEV DET OLIKA IGEN!


Häromdan hade jag ju olika sockor, idag blev det olika nivåer!
Bara en sån sak, att horisonten inte är helt horisontell på bilden och för mig gör det nästan ont att titta på bilden, perfektionist som jag är.
Förklaringen varför denna fadäs, det blåser nått så ända in i helskotta, att jag inte kan stå stilla och mobilen/kameran är svår att hålla stilla av vinden som sliter i den. Nog av ursäkter nu!
Men det började med rensning av avloppen, en sysselsättning som ligger mig varmt om hjärtat och är en syssla från mitt liv i Umeå. Kräsmagad? Nä inte alls.
Sofia ringde just som jag höll på som värst och undrade vad jag gjorde, jag berättad och hon ba, "men mamma va du ä äcklig"!!!!

Skönt att ta en upp-friskande promenad efter den djup-dykningen i alla fall!

Den uppmärksamma märker kanske att ett visst "bakslag" har infunnit sig även här i Nynäshamn!
"Snön Föll" "Häromdan"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar