torsdag 19 mars 2015

"THE PHANTOM DAY"


Alltså det är jag som har, för mig själv, instiftat den här dagen som "The Phantom Day"!
När det finns dagar för snart allt möjligt, typ kanelbullens dag osv, så passar den här dagen, som masken på Peter, för det.
Ty, Idag är det precis tre år sedan Peter satte på sig Phantomen masken och gjorde en briljant premiär på Her Majesty's Theatre i London, West End och hans äventyr som The Phantom började!

Och tack vare det, så tog jag min första resa till GB, London tillsammans med lillasyster Pia på Skärtorsdagen och åtnjöt denna storslagna musikal på Her Majesty`s Theatre.
Trots att vi hade helt knasiga platser, långt upp under taket och jag behövde betala 2 pund för kikare för att kunna urskilja de olika aktörerna, så njöt jag i fulla dag av skådespelet och rösterna på scenen och Peter Jöback i synnerhet!
Eftersom jag samtidigt visste att jag hade fler besök inbokade och då på parkett, så var ju perspektivet från ovan bara lite kuriosa i det hela och en ny erfarenhet!

Så idag har jag pyntat och firat "The Phantom Day"

☆♫LOVE♫☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar