söndag 23 augusti 2015

I LOVE MY NEW BIKE!


Vilken tur att jag köpte mig en ny cykel, för jag har verkligen haft användning av den och i synnerhet den här senaste veckan!
Jag cyklar hit och jag cyklar dit och lite varsomhelst!
För här i denna underbara pärla Nynäshamn är avstånden alldeles lagom, här går bilägande bort!

Ringvägen bjuder på en gratis naturupplevelse som inte går av för hackor!
Därtill har jag ju endast 4 km till syster och svågers kolonilott, Kalvö koloniby och där har gamla gunsan varit och smörjt kråset i dagarna två!

De alldeles delikata surströmmingarna slank ner på fredagkväll i kolonibyns partytält tillsammans med ca 20 personer!
Igår kväll, lördag, var vi ca 40 personer som sörplade, mumsade och "drack" kräftor och räkor i tältet!

Så nu har jag trampat, rensat, sörplat och umgåtts allt vad jag orkat och mer därtill!

Hösten står för dörren och om en månad är det dags att packa lilla rullväskan igen och bege mig ut på I ❤ MUSICALS turnè!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar