tisdag 4 augusti 2015

OCH EN LITEN LITEN RÄKA



Skapligt solbränd från igår, så ordentligt insmord med faktor 30 cyklade jag ut till Ringvägen igen och hittade en alldeles egen undanskymd liten liten strandremsa!

Vilken frihet det är med en ny härlig cykel förresten!
Bil är ju inget alternativ för mig, så en bra cykel är en strålande lösning!

Idag hade jag fått med mig ett liggunderlag också, mot skillnad från igår när jag satt på en tröja enbart, på stenstrand!

Ljuvligt att bara lyssna på vågornas kluckande, segel som slår lite lagom och visst, en och annan motorbåt som brassade förbi min lilla strand!
Och medan jag bara njöt, pysslade jag lite i sanden och resultatet blev inte helt oväntat, hjärtan!

Och en liten liten räka ligger där mitt i hjärtat i sanden, tillsammans med en annan betydligt större räka! Undertecknad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar