måndag 3 augusti 2015

RINGVÄGEN NYNÄSHAMN


Det gäller att passa på!

Den här sommaren har ju gått till världshistorien vad det gäller dåligt väder, så det gäller verkligen att passa på!
Idag ville jag visa min nya cykel och Vita Springare var jag kommer att rida fram på den!

Så nu kom ju de där LCHF-muffisarna väl till pass igen tillsammans med kaffetermosen och vattenflaskan!
Ja sa ju det, de är alltid bra att ha utifallatt!

Nu är jag så himla glad att jag köpte mig en ny cykel, för vilken härlig känsla att glida fram på den i upprätt ställning, man ser ju liksom omgivningarna från rätt håll, rakt framifrån!
Kärringcykel, jamen jag är ju en kärring, so what?



Jag kunde nästan höra hur min Vita Springare gnäggade av vällust på vår färd där runt Ringvägen!

Och hur han stod tryggt och vilade mot ett träd när jag tog en lunchpaus!


Som sagt, det gäller att passa på och påller är nu officiellt inriden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar