måndag 24 augusti 2015

KÖP HJÄRTAN!



En idè jag nyss fick, att boka och överraska min fina vän,
hon vet det inte än, men väntar på sin 70-års present!

Och vad jag har fattat, så läser hon inte min blogg, för livet har viktigare värden,
som till exempel att segla, måla och njuta av livet!

Så en kväll tillsammans på Stadsteatern kanske blir bra, bara hon å jag!

KÖP HJÄRTAN

Ett musikaliskt drömspel om Ulla Billquist
Klarascenen

Ulla Billquist är en gåta inbäddad i ett mysterium. Hon hade en röst som med sällsam karisma förenade skörhet, gåtfullt mörker med bländande kvitter. När hon den 6 juli 1946 hittas död på sitt köksgolv på Nybrogatan i Stockholm sörjer hela Sverige. Men varför tar hon livet av sig? Endast 38 år gammal på toppen av sin karriär?

Presscitat

"Vanna Rosenberg spelar Ulla alldeles självklart och med varm närvaro" /SvD

Löp och köp innan det är försent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar