tisdag 1 december 2015

MANHATTAN SKYLINE


Okej, vad har nu det med 1:a december att göra?
Jo, den här alldeles underbara bilden kommer från min almanack för december månad som hänger på min toadörr och där har den hängt ända sedan julen 2013!
Så egentligen gäller den för 2014, men det skiter jag i, ty den är alltför läcker för att plockas ner!
Jag fick den i julklapp av storasyster och svåger till julklapp, som av en händelse och påminnelse om mitt livs resa på egen hand, just till New York!

Jag kan liksom inte få nog av de tolv bilderna i almanacken som visar New York under årets olika årstider!

Om min Guardian Angel vill, så kanske jag får den äran i sinom tid!
Gud va det lät gammalmodigt!
Nu är det förresten bara en månad kvar till 2016 och min fina almanack får hänga med även då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar