lördag 29 oktober 2016

CIRKUS ELLER RÄKAFTON?


Valet var lätt!
Räkaftonen var inplanerad till igår fredag, men av olika anledningar inställd, så där stod jag med 225:- exklusive dryck, till övers och av outgrundliga anledningar, eller kalla det för beroende eller avund, hade jag för ungefär två veckor sedan, varit in och kollat om det eventuellt kunde finnas en plats ledig på Cirkus någon gång mellan fredag och lördag, eftersom jag visste att en god vän från Norge skulle komma dit!
Om du har varit in på ticketmaster.se på Cirkus, så ser man ju de där blå prickarna som betyder "ledig plats", varje gång jag kollade, så fanns det en endaste blå prick kvar, dag efter dag!
Så "häromdan", bestämde jag mig, det får bli mitt lördagsnöje, nu igen!
Summa summarum, 214:- mer än räkafton, men det var det värt med råge!
Jag anlände i mycket god tid innan och intog rollen som autografjägare vid sceningången och resultatet blev nästan MVG, så när som tre!

Min vän från naboland träffade jag självklart och vi fick en god stund tillsamnas innan vi skildes åt, men på återseende igen, nån gång, nån stans!
Det är så det är att vara fans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar