söndag 23 oktober 2016

DET VAR BÄTTRE FÖRR!


Sex veckor senare och ännu har min försändelse inte landat på min hallmatta!

Ska de vara såhär, ska det va såhär???

Sopbilen kommer här utanför mitt sovrumsfönster tidig måndag och torsdagsmorgon, punktligt och noggrant, men posten lyser med sin frånvaro!

Jag har kontaktat avsändaren till min försändelse, men de hade ingen riktigt bra förklaring, "återkom igen om ca två till tre veckor om den inte har kommit"!

Min misstanke är dock att det är Postnord som har försnillat ännu ett brev, den här gången till undertecknad!
Dessutom väntar jag ännu en försändelse inom kort från en vän, min oro över att den inte heller kommer, gnager i mig!

Som sagt, det var bättre förr, då kunde man skicka brev, utan att vara orolig över att de inte kommer fram!
Skärpning Postnord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar