tisdag 18 oktober 2016

NÄR LÖVEN FALLER!


Inläggets rubrik är snubblande nära titeln på en sång kan hända,
men den passar här just nu, så ursäkta stölden!

På vägen hem efter två timmars gymmande på Friskis & Svettis!
Egentligen hade jag inte tänkt göra någonting, hade hamnat under värmefilten där hemma idag igen, tredje dagen på raken, men fick så himla dåligt samvete över mitt tilltag och lathet, så snabbt som blixten tvärpackade jag ryggan och begav mig till gymmet!

Jag är glad att jag trots allt tog mig ut, fast jag just för tillfället är i en riktigt kall och trött period, kan ha att göra med förra veckans tuffa behandlingar!
Att toppa det med Fantomen på Operan som plåster på såren, var ett tappert försök iallafall!

Hösten är vacker, det gäller bara att tillåta sig att se och känna, klä sig varmt i synnerhet och njuta av livet en stund i taget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar