torsdag 27 oktober 2016

GETINGMIDJAN!


Jag kravlade mig upp ur soffan idag och tog mig till Friskis & Svettis!
Värmefilten VS gymmet eller Cirkus, ja lite så är mitt liv inrutat nu för tiden, tre tänkbara värmekällor som inte gör ont!
För det där med Ilomedindroppet är verkligen ingen spabehandling direkt och varmare blir jag inte heller, bara tröttare verkar det som!
Ironiskt nog, så vågar jag tyvärr inte tacka nej till eländet heller, för vad har jag att välja med, inget, det finns inget som man vet bestämt hjälper, utan allt är en chansning verkar det som!

"Getingmidjan", jo det är så den här lilla gångvägen heter här i Nynäshamn, en lite bortglömd plats på jorden, ett tillhåll för minder nogräknade element dessutom, väl skymda av den frodiga växtligheten!
Getingmidja lär jag däremot aldrig få, hur mycket jag än går på gymmet, förresten är det inte det jag försöker uppnå heller, utan bara styrka, balans och spänst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar