onsdag 22 november 2017

ÄNTLIGEN! ÄNNU NÄRMARE!!!


Alltså inte för att jag äntligen har gett mig i kast med att göra mina LCHF-muffins igen, inför nästa veckas Inomedinbehandling, som jag inte alls längtar till, tvärt om, eftersom jag inte har fått någon infart inopererad ännu och jag verkligen hatar nålhelvetet som plågar mig varje sekund!
Dessutom hatar jag doften från baconet som jag steker till mina muffins, det fullkomligt förpestar min lägenhet, det sätter sig överallt, så imorgon klockan 07:00 har jag bokat tvättstugan därför! Har förresten även plockat isär köksfläkten och diskat allt därifrån!
Bläää!!!!

Kvällens ÄNTLIGEN.... är däremot av en mycket större lättnad!
Hotellet i New York är bokat, Jiiipppiiiiii!!!
Hotell Pod Times Square, 42nd Street!
Kan inte bli bättre och närmare, äntligen kan vi börja tänka på väsentligheter, min kompis och jag!
Broadway ligger glädjande nära, promenadavstånd, som vi önskade!

New York, here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar