torsdag 30 november 2017

TIO ÅRS JUBILEUM



Underbart att ha något att fira i alla fall! Fira att det var precis tio år sedan jag var på min första livekonsert med Peter Jöback!
Nervös, förväntansfull och helt nybörjare på livekonserter, av förklarliga orsaker, eftersom jag aldrig hade varit på konsert tidigare, knappt varit utanför dörren!

Och där och då, blev jag blixtförälskad och är det fortfarande!

"I Feel Good And I`m Worth It", "då sjunger jag den för dig"!❤️❤️❤️
Knäppa kärring!

Nu ser jag fram emot Lucia, då reser jag upp till Uppsala på Christmas Night!
Kommer att bli lite spännande, eftersom jag aldrig har varit dit och tänker ta mig dit med tåg och hoppas att jag hinner hem med den sista pendeln till Nynäshamn efteråt!
Om inte, så får jag väl sälla mig till uteliggarna på Centralstationen, vad gör man väl inte, för att få lyssna på några sköna julsånger av, ja just det, Peter Jöback, som har hoppat in istället för Molly Sanden, (som den veckan kommer att befinna sig i Umeå och vara med i "Musikhjälpen"), tillsammans med David Lindgren och Thomas Di Leva!
För eftersom Peter inte kommer att ha sin egen julkonsert i år, så får jag ta alla chanser som finns att få se honom!

Lev idag, som om det var din sista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar