torsdag 19 juli 2018

ÄLSKADE JÄNTA!

Hur kunde du veta att det skulle bli en så otroligt varm sommar?
Sist vi sågs var den 2/1, jag hade varit hos dig jul och nyår och reste hem igen 2 januari!
När jag reste hem från Umeå nästa gång,  var 2 mars, då hade jag gjort allt jag kunde, inför och efter en förälders värsta  mardröm, två månader emellan!
Värmeböljan började precis då,  i början av maj, ofattbart!
Hur kunde du veta att jag skulle få användning av din fläkt, jag som alltid fryser och aldrig skulle komma på tanken att skaffa en fläkt!
Och nu sitter jag här och fattar nada!
Jag kramlar mig fast vid tanken på att både du och Erik har full koll på mig och guidar mig i rätt riktning och ger mig en klapp på axeln emellanåt!
Gud hjälpe den som tar den tron ifrån mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar