tisdag 31 juli 2018

TVÄTTSTUGAN NÄSTA!


Hur tänkte jag där?
Tvättstugan klockan 07:00-11:00 och idag förväntades rekordvärme!
Kanske jag skulle ha haft en egen tvättmaskin inne i badrummet ändå, då skulle jag kunna tvärtvätta när andan faller på, nä förresten, då skulle det bara bli en massa okynnestvättande och det är väl inget miljötänk direkt!
Nä du gunsan, fortsätt så här, bär din tvätt tvärs över gården du, städa in dig bland maskinerna, rengör filtret i torktumlaren och torka rent på bänkarna!

Efter avslutat pass, så hastade jag ner till badstranden och tog två underbara dopp, så nu har jag badat fem gånger i år redan, det är nog personbästa för att vara en frusen Sklerodermikärring!
Tre månader med extremvärme, gör mig gott!
Fast nog skulle det vara skönt med lite regn, men det lyser med sin frånvaro, tur att jag har en egna regnbåge här hemma i mitt mysiga krypin!
Happy Pride!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar