fredag 5 november 2010

ÄR DET MIN TUR NU??? :/


Ska försöka illustrera en sur mun :( ! Dagens promenad gick i slowmotion och det var som om kroppen inte ville snabba på. Ställde kosan ner till hamnen och njöt av ännu en vacker dag bland några kvarlämnade båtar och doften från nyrökt fisk m m från Rökeriet. Därefter fortsatte jag utefter Nynäsvägen och mötte upp Pia efter en stund. Vi gjorde följe hemåt och när jag kom hem kände jag att, SHIT!!! Whats happen´s! Landade i soffan, startade laptopen, läste några mail, svarade på några, snabbade mig till banken i ett ärende men där var det stängt sedan 13.00. Hem igen i ogjort ärende och somnade på soffan med laptopen i famnen. Så var av den ledsna munnen? Jo, f.n om inte ett under sker så håller jag nog på att bli förkyld och jag som har fullt program till veckan. Men som jag sa till Pia för ett tag sedan, " jag längtar nästan efter att få bli förkyld bara för mig själv här hemma, få ligga under en filt på soffan och hosta och nysa alldeles själv". Nu får vi se om min önskan slår in!

1 kommentar:

  1. Underbart foto från Rökeriet! Nu får du inte "banga ur" som du själv sa, du har fullt program till veckan...
    Kram SysterYster

    SvaraRadera