söndag 21 november 2010

HEARTBREAK HOTEL

Nu har jag sett Heartbreak hotel igen. Jag minns när jag såg den filmen förra gången, då blev jag lite avundsjuk när jag så de två nyfunna vänninorna på deras frihet, och blev sorgsen när "Gudrun" hade bestämt sig för att gifta om sig med sitt X och tänkte, NEJ!!! men det slutade ju bra ändå. Den här gången var jag glad hela tiden och behövde inte vara avundsjuk längre.
Jag har kollat in mitt advent-och julpynt idag och upptäckte till min förvåning att det var inte mycket att "hänga i julgranen", tydligen slängdes det mycket när Sofia och jag hade julgransplundring sist och därefter delade upp allt pyntet i fyra delar, en del till henne, en del till mig och en del till Stig, resten gick till återvinningen. Kanske dags att uppdatera och inhandla lite nytt även på den fronten.
Nu är det dags att sova också kanske, det kommer en ny dag i morgon, det är ju redan i morgon föresten, så tokigt det kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar