måndag 8 november 2010

EN NY VECKA!


Jag njuter lika mycket varje morgon när jag vaknar i min härlig säng och sträcker ut min lekamen, likaså idag! Den här veckan bjuder på många olika strapatser, började i liten skala på förmiddagen med ett besök på banken och sedan till Nynäsakuten, ja det heter så där jag lämnar prover inför mina läkarbesök. Sedan tog jag en underbar promenad när jag ändå var på G, ner till bland annat Svandammen, som faktiskt fått sitt första istäcke inför den här vintern. Det ska bli intressant att se om jag kommer att damma av mina gamla konståkningsskridskor och testa några piruetter där ute i vinter.

I morgon väntas det ett sjuhelsikes väder här nere med snö, upptill 10-20 cm, hm! Vilken tur att jag tagit vara på alla de vackra dagarna hittills för nu brakar väl det lös för ett tag. Ja ja man är ju van med vinter och snö och nu har jag ju införskaffat bra vinterkläder också (hoppas jag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar