måndag 14 februari 2011

ALLA HJÄRTANS DAG

Att vakna och inse att det är första gången som jag inte kommer att tillbringa "Alla hjärtans dag" tillsammans med någon i familjen kom som ett slag i magen.... hur ska den här dagen bli? jo det är helt upp till mig själv. Ligga i sängen en stund och tycka synd om mig själv, eller låtsas att det är en helt vanlig dag när man inte alls förväntar sig att få någon kram inte ens från Sofia, nåja det var väl jag som fick tvinga mig till en kram från henne, " men mamma då,ge dej!", men vad gör man inte när man blir kramsjuk. Nä på med kläderna och ut och iväg på en lång härlig och uppfriskande promenad. Lagom till lunch ramlade jag in på Nynäs Rökeri i hamnen och beställde en soppa, som jag avnjöt inne i den mycket mysiga fiskaffären.
Och som jag gick där på väg hem, så ramlade jag in på biografen som sänder eftermiddagsbio lyckat nog just på måndagar klockan 14.00. Av en händelse, så är det ju även gay-veckan den här veckan, så passande nog så visades det "Fyra år till". Den filmen får en stark trea av mig, en riktig feelgood film med ett lyckligt slut. Köpte mig en bukett fräscha tulpaner på hemvägen.
VILKEN FIN ALLA HJÄRTANS DAG JAG HAR HAFT TROTS ALLT AND THE GLOBE SHINES RED, THE COLOR OF LOVE

1 kommentar:

  1. Kommer du hit den 25;e så skall du få en jättekram och en jättepuss !

    SvaraRadera