torsdag 10 februari 2011

OUT OF ORDER

.
Krasslig sedan ett drygt dygn tillbaka! Kvällen och natten till i går befann jag mig på knä inne på toan med huvudet ovanför porslinfotöljen. Varför det blev så har jag däremot ingen aning om, helt utan förvarning, så blev det i allafall en tvärbantning på ca 2,5 kg. Jag hade ju ett avtalat besök på Röda Korsets sjukhus igen i Solna, pinsamt nog så var jag tvungen att ringa återbud igen och av erfarenhet från mitt yrkesliv, så vet jag ju hur det brukar låta när en patient ringer återbud gång efter annan. Men nu var det bara så att när det var dags att beträda golvet där på onsdag morgon, så hade mina ben förvandlats till väl kokta spagetti efter nattens övningar. Idag känns det betydligt bättre, men har haft huvudvärk sedan i gårkväll, kan väl ha med vätskebrist att göra, men som sagt, det känns bättre nu. Syrebrist kan det väl kanske också bero på, är ju van med minst en timma utevistelse och det har jag ju inte heller fått inte ens idag, snöstormen som kom in över Nynäshamn vid lunch kändes allför oövervinnerlig i mitt klena tillstånd. Men imorgon kanske! Förmiddagen började kanonbra, reprisen från den 5/1, tv4 hos Malou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar