torsdag 3 februari 2011

DJUPDYKNING

I dag har jag ingen bild att lägga in för jag hittade ingen bild på en blyklump som jag kunde kopiera och klistra in. Posten igår innehöll fakturan och medlemskortet för 2011 från RBU= Riksförbundet för Rörelsehindrade Barn och Ungdomar. Medlemskapet är för familj och alla har varsitt nr., så även Erik alltså. Det var då den där kalla våta handduken sveptes om mig igen och krampen i magen återkom. Jag mailade till RBU och bad om att få ändra dom registrerade uppgifterna och ändra adressen dessutom eftersom det var vår gamla adress. Idag fick jag svar på mailen och dessutom telefon från RBU och då blev jag smärtsamt påmind om att Erik faktiskt är död eftersom kvinnan i andra änden av luren undrade varför jag avslutade hans medlemskap. Min dagliga promenad gick liksom i slowmotion i dag och även resten av dagen. Det har inte läkt på djupet ännu, såret efter Eriks bortgång, det behövs så lite för att det ska börja svida och blöda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar