tisdag 22 februari 2011

DAGENS NAMNSDAGSBARN

För ganska precis ett halvår sedan, så tog jag den här bilden. Idag passar den verkligen bra att lägga in här på bloggen. Pia, lillasyster Yster har namnsdag! Jag var och promenerade i de trakterna idag igen där just den är tagen och jag måste säga att jag längtar riktigt mycket efter sommaren nu. Kroppen känns trött, seg och den skriker efter något annat, sommar, sol, värme eller vad det kan vara. Jobbigt när man liksom inte kan sätta fingret på orsaken till trötthetskänslan. Om ett halvår till, så är det sensommar igen. Varför går vintern så sakta och sommaren bara svichar förbi? Min egen namnsdag lär jag väl knappt hinna märka av!

1 kommentar:

  1. Tack min älskade vän, syster, kurator, psykolog, res/promma/surr/alltingkompis! Finns faktiskt massor att säga men de finns inga fler ord....så de så´!
    Kram från Lillasyster PIA :D

    SvaraRadera