söndag 16 oktober 2011

LÖRDAG I GÖTET

Tiden går liksom lite för fort för mig just nu, i dag var ju i går, eller är det tvärtom? Vetifasiken! Rörigt blir det i allafall. Att vi skulle ta "trecken" in till Nordstan blev ju fel, det stavas nämligen "trikken", bakläxa av norrbaggarna! hi hi hi hi.
Det gick ju alldeles utmärkt! Väl framme där, så upptäckte ju jag Göteborgshjulet och galen i höjder, så ville jag ju naturligtvis upp i den. Sagt och gjort, så lyckades ja få med mig Mona och Kjell på en tur upp. Väl på väg upp, så säger de tu att "de ikke liker höjder", det är mod! Senare på eftermiddagen sammanstrålade gänget igen, käkade på Kinarestaurangen igen, den här gången tog jag en tvårätters, men lyckades ändå inte få i mig mer än knappt hälften.
Kvällens höjdpunkt av ju som fredagen, ytterligare en konsert med Peter m m. Den konserten var om möjligt ännu bättre än kvällen innan! De var verkligen på topp Peter, tjejerna och symfonikerna. Fullsatt salong, jubel och stående ovationer.
Peter signerade som vanligt efter konserten och dessutom släpptes CD:n, som jag avslutade kvällen med uppe på tionde våningen på Gothia Towers. Nu måste jag svära! F.N vilken vacker man och gud va jag är avundsjuk på Isabella Scorupco!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar