måndag 10 oktober 2011

TORSDAG 6/10

Fortfarande tillbakablick! Vaknar inte i min egen säng, hur gick nu det här till? Inte konstigt alls för jag åkte till storasyster och slaggade in där eftersom färden gick vidare upp till Grisslehamn och med Eckerö Linjen ut till Åland och på kolsvarta vägar anlände Bergö. Väl framme kom jag till en kanonfin "stuga", villa i mina ögon, fast jag bara kunde se interiören än så länge för det var svart som i en säck och inte en gatbelysning så långt ögat nådde.
Min gamla pc var av förklarliga skäl hemmavid och min mobil lämnade jag näst intill orörd,
kameran däremot fick följa med och dokummentera det inte orden kan finna. Hemfärd genom ett vackert och den här gången ljust landskap, tillbaka till Ekcerö där en delekat middag, a´la viltmeny väntade på båten. Nu kan man tycka att jag borde vara utvilad till max från allt som triggar och stör en överhettad hjärna, men nix, nu har jag fått mer att fundera på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar