tisdag 18 oktober 2011

SUPERFÖRKYLD! :/

Och jag kan inte sluta att tänka på Peters bragd, som lyckades framföra alla sina konserter i Göteborg trots förkylning, utan minsta antydan på ansträgning. Hur ynklig är jag? Nu har jag legat och försök sova, ont i kroppen. Ligger på värmedyna för att ryggen har pajat, försöker stockvända mig till halvsittande läge så att det ska gå bättre att andas. Ger upp! När jag till slut lyckats ta mig upp i sittande kliver jag upp igen. Så nu sitter jag här och det känns bättre, men jag hostade just ut min halstablett rätt in i skärmen. Jag blir väl tvungen att sitta här i natt och fortsätta undra hur ända in i det glödheta han klarade detta, samtidigt som den nya CD: snurrat runt inne i mitt huvud.
Snart är det en annan dag och Peters CD släpps! Jag lovar, den är värd sitt pris, Peter har gjort det igen! Och jag kan bara beklaga alla som missat kortfilmen. Nu tar jag en ny halstablett och kollar på "House" och kanske somnar här i soffan. Vilken tur att jag inte stör någon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar