tisdag 18 oktober 2011

VILKEN TIMEING

När jag nästan var i mål med alla saker som jag hade på agendan, så föll jag precis strax före mållinjen. Skulle egentligen ha varit till Huddinge sjukhus idag för att röntga bröstkorg, med vaknade av väckarklockan och insåg efter en riktigt dålig natt att det inte var möjligt. En och en halv timmas resa enkel väg för att tvärta några exponeringar och sedan hem igen, nä nä, någon självbevarelsedrift har jag allt. Förkylningen har tagit plats i mig också, som ett brev på posten av allt resande med flyg och trängsel på pendeltåg, bussar och kramar. Imunförsvaret på sklerodermikärringar är inte det bästa och i dessa tider ligger jag i riskzonen. I morgon är det tänkt att jag ska till min tandläkare för att få min brygga på plats till andra kvadranten, får väl se hur det blir med den saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar