lördag 12 november 2011

FILMTIME IGEN :))

Som jag trodde, så kunde jag inte låta bli att ta turen upp till Huvudstaden idag igen. Och va fasiken, jag vaknade i ett mjölkglas, eller åtminstone såg det ut som så. Beslutet var alltså inte svårt att ta. Fyra klipp på remsan, likamed en timmas färd, för att sedan gå på gratisbio på biograf Victoria och sedan hem igen, var väl använd tid istället för att vandra omkring i dimman. Både kropp och själ ska ju ha sitt, så idag fick själen mättas. Tänk om själen är hungrig i morgon igen? Jamen då tar jag väl en liten tripp på bio igen! Föresten, så glömde jag att fota idag, det måste ju åtgärdas. Hmmm de blir nog så! Tänk vad allt är enkelt nu, jag behöver inte fråga om lov, jag gör som jag själv vill och har samvete till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar