tisdag 7 februari 2012

EN GÅNG PÅ BIO VÅGEN


En gång i Phuket:
Sven är en karriärcoach med inrutat vardagsliv som fått nog av att hjälpa andra att byta liv.

Sven vill ha något mer. Han vill bli fri som äventyraren Johan, en gammal skolkompis som blivit rikskändis för sina böcker om att kasta loss från vardagen och förverkliga sig själv.

Äntligen blev det en biokväll igen och "jag är jättenöjd".
Kylan håller på att ta ut sin rätt på humöret och en feelgod film satt som en smäck ikväll. Dessutom fick jag drömma mig bort till värmen igen och känslan av att gå med tårna i sanden i vattenbrynet.
Och vad kan inte vara bättre än ett lyckligt slut..........

Dagen började förövrigt på reumaten i Huddinge, där jag fick godkänt angående mitt knasiga långfinger, penicilinet har gjort den verkan som var tänkt, fingret får vara kvar ännu ett tag. Tjjjhhhoooooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar