torsdag 16 februari 2012

FYRA HÅL I VÄGGEN


I går var svåger Ove här och hjälpte mig med att borra fyra hål i mina betongväggar. Fånigt att måsta be om hjälp för att borra, men jag vågar inte ge mig på det i en betongvägg, har nämligen insett min begränsning vad det gäller styrka och kraft i händer och armar. Tänk vad fyra hål kan göra stor skillnad! Nu börjar jag äntligen få det som jag tänkt mig i min lilla enkla lya, som till exempel att åran har kommit på plats och mitt lilla barskåp som bara rymmer som störst en flaska Whisky Lauder´s. Som kockarna brukar säga, de gifter sig så bra och här är det hallen och vardagsrummet som ingått äktenskap.
Lite tavlor har tack vare dessa fyra håll även fått komma upp, som till exempel en affisch med Mr Jöback, ” Livet, Kärleken, Döden – La Vie, L’Amour, La Mort”
Fyra hål!!!
Tusen tusen tack Ove, än en gång!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar