söndag 30 september 2012

STENBOCKEN


Mitt stjärntecken!
Idag vandrade jag runt Strandvägen igen, fick sådant dåligt samvete igår när vi blev hämtade av Hasse, Mias gubbe, när vi skulle på surströmming. Han tog en extra sväng med oss i "Jaggan" och då längst Strandvägen. Insåg då att det var ett tag sedan sist, så därför styrde jag min lekamen den vägen idag i det vackra höstvädret.
Morgonen började ju med en härlig energikick, Jöback i Nyhetsmorgon tv4, så med påfylld energi traskade jag glatt iväg och dessutom utmanade mina gamla talanger, att klättra.
Varför inte försöka se allt lite mer från ovan, tänkte jag och vips, var jag på väg att klättra uppför ett berg.
Det var en vidunderlig utsikt därifrån som nästan tog andan ur mig, fast den var ju redan tagen egentligen, där på morgonen framför tv4!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar