torsdag 26 juni 2014

GUN, BOMBER OCH GRANATER!



Många pussel har det blivit genom åren och mycket tack vare Sofia som älskar att lägga dessa klurigheter, vi har ju en förkärlek för den där finurliga Jan Van Haasteren, men detta tar verkligen priset, Stockholmspusslet från Designtorget!
Sofia har ju rest hem igen hon, efter en vecka hos mig och under den tiden hann hon/vi lite mer än kantbitarna, så nu är resten mitt!
Hujedamej!!!
Om jag lyckas, gud hjälpe mig, så kommer jag att kunna extraknäcka som svarttaxi i Stockholm hur lätt som helst.
Den medföljande bilden ger inte hela det färdiga resultatet, ytterkanterna är inte med. Dessutom är texten nått så in i det glödheta, finstilt, så inte ens den skarpsyntaste hök kan läsa gatunamnen utan förstorningsglas.
Nu får du en bild av en hök som håller ett förstorningsglas krampaktigt med höger vinge, sittande på mitt bord och lägger pussel. Så är det inte, jag är helt allena och nu ger jag upp för idag!
Todiloooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar