fredag 6 juni 2014

NATIONALDAGEN


Ja då har jag firat min fjärde Nationaldag här nere i Nynäshamn, den här gången under mycket lugna former, pga den där jävla 27:an som bultar och slår! Nu åker den nog snart, ty, jag får under inga omständigheter alls ha något som ligger och gror, inga inflammationer eller infektioner på gamla sklerodermikärringar.

Sveriges nationaldag firar jag i vilket fall som helst och i år tillsammans med mina kompisar Mia och Hasse! Han heter faktiskt Hasse, inte Hans!
Nåväl, vi fikade och hade det mysigt i allmänhet och i synnerhet i deras fina nyförvärv BÅTEN Trix!
Jag är ju ingen båtmänniska, kan ingenting, babord, styrbord, blankt!
Men fin är hen och ännu finare kommer hen att bli tack vare Mias och Hasses knog och fixande.
Men innan den här sommaren är slut och jag får ordning på min jävla it/inflammation/skov/trött som fan, så kanske jag vet lite mer om båtar och sjöliv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar