söndag 8 juni 2014

LILLA LEONORES DOPDAG PÅ DROTTNINGHOLM



På mamma Maddes och pappa Chris första bröllopsdag!
Väldigt vad rojalistisk jag har blivit på gamla dar, fast egentligen bryr jag mig inte så mycket om just den saken, men ett barndop är alltid något alldeles extra och jag blir röd om nosen när jag ser bröllop och barndop, må vara kungligheter eller borgare och bönder alltid lika vackert och känslosamt.
Och som sagt idag var det ett år sedan prinsessan Madelene och hennes Chris O'Neill gifte sig i Slottskyrkan i Stockholm.
Och Peter gjorde en blixtvisit för att sjunga på bröllopet och sedan i ilfart åter till New York för att delta vid Tony Awards i The Phantom of the Opera.
Och av en händelse, så är han där i kväll igen, på Tony Awards alltså.
Cirkeln är sluten!

Peter Jöback - The First Time Ever I Saw Your Face - Prinsessbröllopet 2013


Herregud så vackert!

The Phantom Of The Opera - The 67th Annual Tony Awards (legendado)





Och tack gode gud för Penicillinet, Sofia svarade direkt på behandlingen och mår redan mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar