lördag 2 januari 2016

BÄSTA JULKLAPPEN!


Bästa julklappen som betyder så mycket för mig, inte bara att min dotter Sofia förmodligen har köpt den med omsorg, för sådan är hon, hon gör inget utan en väl grundad tanke bakom!
Utan jag behöver se de där orden varje dag och intala mig själv att det verkligen är så också, att jag duger precis som jag är!
Eftersom jag alltid har haft dålig självkänsla, så länge jag kan minnas, så behöver jag stå här framför och läsa dessa ord högt och tydligt för mig själv varje dag!
Tillslut så kanske det sitter innanför pannbenet!

Idag har jag vattnat och rensat bland mina växter, många har farit illa under tiden jag varit borta, men det får duga, de repar sig säkert bara ljuset återkommer!
Dessutom har jag, sakta men säkert börjat plocka bort julen, det är såååå skönt!
Julen och nyåret är ju liksom inte min favorittid på året, väcker alltför många negativa minnen och känslor, jag vill bara få det bortgjort!

Förresten, apropå känner, jag känner mig lite förkyld också!
Jävla skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar