tisdag 5 januari 2016

TRETTONDAGSAFTON


Och här sitter jag i alldeles sprillans nya sockar som storasyster har stickat till mig, en välkommen present till en frusen och jäkligt förkyld Sklerodermikärring!

Nu är det bråda tider, jag måste bli fort frisk vad det lider, endast fyra dagar kvar innan jag mot Göteborg drar!

Menyn här består av Acetylcysterin Mylan brustabletter, Mollipect oral, och Bricanyl inhalation för att i möjligaste mån hjälpa till med tillfrisknandet!

En helt vanlig sketen tisdagkväll!

Men i allt elände, så finns det ett glädjeämne, jag är hemma, hemma och får sova i min egen lägenhet, till skillnad från exakt ett år sedan, när jag var på Gran Canaria och var nått så ända in i helsikes förkyld!
Ett av mina nyårslöften förövrigt, att alltid försöka hitta åtminstone en positiv sak varje dag!
Idag blev det två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar