fredag 15 januari 2016

NATURENS UNDERVERK!


Äntligen har vi en riktig vinter, med snön som knarrar under kängorna,
när det ryker från min mun när jag sjunger, där jag går på min uppfriskande promenad till min kära vän Mia!

Termometern utanför köksfönstret visade 15 minusgrader på förmiddagen och på den klarblå himlen sken en blek januarisol!

Mia ringde, "precis som vanligt" hon är bra på det också, att ringa, jag är urusel och skäms nått så in i helsikes för det!
"Ska vi ta en promenad tillsammans?"
Ja, absolut, var mitt svar, vi möts på halva vägen!

Men det blev ändrade planer, så jag traskade iväg till henne för en fika istället!
Cirka 45 minuters promenad!


Enda problemet med minusgraderna är att jag fryser om händerna när jag absolut inte kan låta bli att fotografera med min mobiltelefon!

Glädje är att se livet genom iskristaller och Samsung Galaxy S6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar