tisdag 19 januari 2016

EN HÄNDELSERIK DAG!


Inget blev som jag hade väntat mig idag, typ att hasa mig ner till vårdcentralen och pinka i en vit liten plastmugg, därefter placera densamma, innanför för den avsedd skåpluckan, för att sedan utvärdera dess innehåll utifallatt jag behöver antibiotika eller ej!

Nähädå, jag ändrade mina planer totalt och begav mig ner till tvättstugan och bokade tid till 11:00-15:00, strålande!

Ty, det kändes mycket bättre i de nedre regionerna i morse, nu ska jag inte ta ut glädjen alltför mycket, utan ta i trä, åtminstone till på fredag när jag ändå ska dit ändå och få svar på gårdagens provtagning!
Och vad har nu dagens inläggsbild med det att göra?
Jo, bilden tog jag på en av tavlorna i väntrummet på vårdcentralen, en tavla som jag faktiskt har sett på IKEA förövrigt!

Kanske det blir en resa till London under året, vem vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar