onsdag 13 april 2016

ÄNNU EN PREMIÄR!

Och som den uppmärksammade du är så upptäckter du att jag har ett sadelskydd av gel, ty min något alltför skarpa rumpa behöver en försiktig start på säsongen!
Äntligen är det dags för cykelturen, men det var gruvsamt!
Jag nästan smög mig ner till cykelförrådet, tog ut den i trapphuset och gjorde en snabb översikt! Insåg att däcken var tomma. Tappade sugen direkt och gick upp till Mitt Mysiga Krypin igen!
Fan, orkar inte!
Men tog mig i kragen och packade ryggsäcken med en enkel lunch, tog cykel ner till närmaste pumpstation!
WOW, luft i däcken och äntligen är det cykelsäsong!
Min första tur gick till syster Eva på Kalvö koloniby, där jag intog mig medhavd lunch!
Men hujedamej vilken dålig kondition jag har, trots alla mina långa promenader under vintern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar