tisdag 5 april 2016

ETT LJUS I TUNNELN!



För äntligen finns det ett evenemang i sikte, en kväll på Skansen precis i början av sommaren, när kvällarna är sådär alldeles underbart ljusa och oförstörda, när myggen knappt har borstat av sig äggskalen och börjat irritera oss!
Då får jag en liten påfyllning av mitt Ögon-och-Örongodis, om dock delat med några fler artister, men det får gå!
http://www.konsumentforeningenstockholm.se/Medlemsformaner/Aktuella-erbjudanden/Medlemsformaner/The-Show-of-Summer/

The Show of Summer
Vi fyller 100 år i år och firar det med en storslagen musikfest på Skansen den 18 juni.
Tid: Lördag 18 juni kl 19.00.
Plats: Sollidenscenen på Skansen.

Peter Jöback
Frans
Petra Marklund
Gunilla Backman
Lasse Berghagen
Kvällens värd: Mark Levengood
För hur skulle jag klara mig ända till den 14:e september?
Jiiipppiiiii!!!

Så efter lyckad bokning, precis på klockslaget när biljetterna släpptes, så skingrades tristessen och därefter "jaggade" jag med min kompis Mia en stund runt vackra Nynäshamn och firade med lunch på Rimnam Thaifood, sedan en liten stund i solen nere i hamnen!

En bra dag, precis när jag som bäste behövde det och vårtröttheten var alltför påtaglig!
Tack Jennie för länken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar