torsdag 14 april 2016

BLI VÄRLDSFÖRÄLDER


Jag tar ställning #FörSofia och barnen ingen ser, i katastroferna ingen pratar om. unicef.se/sofia

För Sofia

UNICEFs kampanj #FörSofia lyfter fram barnen som ingen ser, i katastroferna ingen pratar om. Också på platser som aldrig uppmärksammas i media eller där rapporteringen har tystnat, finns barn som behöver vår hjälp. UNICEF kämpar för utsatta barn över hela världen, också dem som ingen ser. Bli Världsförälder och kämpa för varenda unge du också.

http://unicef.to/25XcURh

När Humorgalan sändes den 2 maj 2010, ringde jag in och anmälde mig som Världsförälder!
Mitt beslut var enkelt, min son Erik hade dött knappt ett halvår innan och kunde jag inte hjälpa honom, så ville jag åtminstone, om än en liten droppe i havet, hjälpa världens barn!

Alla kan vi hjälpas åt, ingen kan göra allt, men tillsammans kan vi göra något!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar