tisdag 25 april 2017

VILODAG NUMMER 2


Passande nog så lurar aprilvädret oss rejält i år, ömsom sol, ömsom regn och snö!
Passande för mig, för nu behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag bara sitter inne i soffan under min värmefilt och halvsover, okej helsover också dessemellan!
Hur är det möjligt att man kan vara så här himla trött?

Börjar tro att det har att göra med att jag har missat en läkemedelsbehandling vecka 14, eller?

Tur att det finns gamla svenska svartvita filmer att titta på, på SVT1, lättsamt och inget större problem om jag somnar, mitt andranamn borde vara Sömntutan, så jävla tråkigt!
Och precis som eftermiddagens film började, så slutade det att snös, med den följd, att jag fick lite dåligt samvete ändå, "borde jag kanske gå ut en lite sväng ändå, lite luft skadar ju inte"!
Men jag orkade inte!

Tur det, för bara en kort stund senare, så började det att toksnöa lapphandskar igen!
Ibland kan dåligt väder vara precis vad jag behöver, en skänk från ovan, min Guardian angel!
SKÖÖÖNT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar