tisdag 4 april 2017

DAGS ATT FIRA!


Tulpaner i överflöd och i blandade färger, underbart!
Och vad mer är underbart, idag lyckades jag promenera ner till centrum, en promenad på ca 20 minuter och tillbaka, så sammanlagt ca en timma i upprätt rörelse, två och en halv månader sedan sist, jjiiippiiii!!!
Jag hade ett ärende dit ner, ett brev som skulle postas, men behövde köpa ett sånt där vadderat kuvert som finns på COOP!
Planen var att ta pendeltåget som sist, men när jag var på väg ner till stationen, så kändes det riktigt bra i min höft/ljumske, så jag fortsatte att gå mot centrum istället och vips, så var jag nere!
Såååå jäkla skönt att kunna röra på sig igen och att den värsta smärtan har klingat av för den här gången!
Ta i trä!!!!!

Kan det vara tack vare min kompis som skickar healing på distans?
Märkligare saker har hänt, typ jungfrufödseln eller han som gick på vatten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar